Najczęściej zadawane pytania

FAQ

PRODUKTY EATME:

Czy produkty eatme powinny być przechowywane w lodówce?

Produkty powinny trafić do lodówki zaraz po dostarczeniu ich przez kuriera. Nie martw się, są szczelnie zamknięte, więc możesz postawić je na dowolnej półce. Obowiązkowa temperatura przechowywania dań to od +2 do +5 stopni C.

Jak długo mogę przechowywać dania eatme?

Nasze produkty pakowanie w systemie MAP podczas produkcji i pakowania otrzymują 21 dniowy termin przydatności.  Możesz korzystać z nich przez 3 tygodnie, kiedy potrzebujesz!

Jak długo po otwarciu można przechowywać Wasze dania?

Po otwarciu wybranego dania bądź zupy, spożyj danie w ciągu 2 dni.

Czy mogę podgrzewać dania eatme w mikrofalówce?

Nasze dania stworzone zostały dla Twojej wygody!  Bez problemu możesz podgrzewać je wygodnie w domu, w pracy a nawet w podróży!

Dania gotowe są na ogół mniej zdrowe niż domowe obiady. Czy z etme jest inaczej?

Oczywiści!  Wszystkie nasze receptury, powstają nawet przez kilka miesięcy. Dania przygotowujemy ze świeżych, naturalnych składników. Są pyszne i smakują jak domowe! 

Gdzie są produkowane dania eatme?

Nasza produkcja odbywa się pod Warszawą. Dysponujemy profesjonalnie wyposażoną halą produkcyjną. Wszystkie dania przygotowywane są zgodnie z HACCP i GMP i GHP.

Dla kogo są przeznaczone Wasze produkty?

Dla każdego! Stawiamy na różnorodność, dlatego wierzymy, że każdy znajdzie coś dla siebie!

Wybieraj i mixuj swoje dnia. Nie wiesz jakie dania Cię interesują? Skorzystaj wygodnych pakietów!

Jaki skład mają dania eatme?

Skład każdego dania możesz znaleźć na naszej stronie internetowej oraz na owijce wybranego dnia.

ZAMÓWIENIA:

Czy moje dane osobowe są bezpieczne?

Tak, stosujemy szyfrowanie danych i inne metody zabezpieczające Twoje dane osobowe.

Jak mogę złożyć zamówienie?

Przejdź do strony Sklep, wybierz te dania, które chcesz spróbować, a następnie przejdź do koszyka, by sfinalizować zamówienie.

Jakie metody płatności akceptujecie?

Możesz skorzystać z bezpiecznych opcji płatności Przelewy24: (szybki przelew online, karta płatnicza VISA I i i Mastercard, Apple Pay i Google Pay, BLIK).

Jak szybko realizujecie zamówienia?

Wszystkie zamówienia realizujemy w ciągu 1–2 dni roboczych. Te złożone od poniedziałku do środy wysyłane są już następnego dnia. Jeśli zamówienie złożysz od czwartku do niedzieli zostanie ono wysłane w poniedziałek, by zagwarantować jak najkrótszy czas spędzony w drodze.

Gdzie mogę wpisać kod rabatowy?

Kod rabatowy możesz wprowadzić w koszyku zakupowym, w odpowiednim polu. Kody rabatowe pojawiają się np. w naszym newsletterze!